Klanten ISD tevreden over dienstverlening
LANGSTRAAT, 12 juli 2011 – ISD Midden-Langstraat haalt een ruime voldoende als het gaat om de dienstverlening aan haar klanten. Dat blijkt uit het tevredenheidsonderzoek dat de sociale dienst voor de gemeenten Waalwijk, Heusden en Loon op Zand onder haar klanten heeft laten uitvoeren.
Als het gaat om de algemene tevredenheid scoort de ISD een 7,6. In 2010 was dat nog een 7,4. Daarnaast zijn de klanten met name tevreden over de baliemedewerkers (7,9), de werkcoaches en de inkomensconsulenten (7,8) en de begeleiding door de werkcoaches. Die krijgt zelfs een 8,2 van de respondenten. De resultaten die deze begeleiding vervolgens oplevert wordt met een 8,0 gewaardeerd. De tevredenheid over de wijze van en de snelheid van behandeling van bezwaarschriften is daarentegen licht gedaald (5,9).
90% van de klanten voelt zich goed geïnformeerd over de rechten en plichten. Dit was in 2010 een percentage van 92. 83% van de klanten is op de hoogte van de verplichting om ongevraagd alle informatie te verstrekken die nodig is. Dit was in 2010 een percentage van 84. De tevredenheid over de informatieverstrekking over de rechten en plichten is gestegen (cijfer 7,4).
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home