Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, juli 09, 2007

Kaatsheuvel : Laatste gas Govers afgefakkeld


Kaatsheuvel - Gas tanken bij Govers in de Van Heeswijkstraat is vanaf vandaag verleden tijd. Vanochtend werd het laatste beetje gas afgefakkeld. Volgens famikie Govers wil de gemeente Loon op Zand op geen enkele wijze medewerking verlenen aan het verplaatsen van het LPG vulppnt. "Wij betreuren deze beslissing van de gemeente ten zeerste maar wij moeten ons neerleggen", zo schrijft de familie in een flyer. Het gaspunt moet verdwijnen omdat er een verzamelgebouw verreist op het terrein van Rosagaerde.

Labels: