Kaatsheuvel : Laatste gas Govers afgefakkeld

Kaatsheuvel - Gas tanken bij Govers in de Van Heeswijkstraat is vanaf vandaag verleden tijd. Vanochtend werd het laatste beetje gas afgefakkeld. Volgens famikie Govers wil de gemeente Loon op Zand op geen enkele wijze medewerking verlenen aan het verplaatsen van het LPG vulppnt. "Wij betreuren deze beslissing van de gemeente ten zeerste maar wij moeten ons neerleggen", zo schrijft de familie in een flyer. Het gaspunt moet verdwijnen omdat er een verzamelgebouw verreist op het terrein van Rosagaerde.
Labels: Fina
