Kaatsheuvel
Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641
dinsdag, september 18, 2007
woensdag, september 05, 2007
Wijken voor nieuwbouw

Kaatsheuvel - Gisteren een er een aanvang gemaakt met de sloop van de loodsen op het Peppingterrein aan de Gasthuisstraat in Kaatsheuvel. De loodsen waar meer dan dertig jaar Pepping Interieurbouw was gevestigd moet plaatsmaken voor het nieuwe bouwplan “De Els II”. De start van de bouw van 70 appartementen van Casade woondiensten is vertraagd omdat de samenwerkingsovereenkomst tussen de eigenaar van de grond, Pepping en de gemeente Loon op Zand nog niet getekend is. De ondertekening is door juridische verschillen van inzicht enkele malen uitgesteld, maar volgens CDA-wethouder Hans Wayers komen de partijen steeds dichter bij elkaar en zal de ondertekening niet lang meer op zich laten wachten.
Labels: Pepping
donderdag, maart 22, 2007
Kaatsheuvel: De Els II van start?
De overeenkomst tussen het Kaatsheuvelse Pepping Bouw en gemeente Loon op Zand met betrekking tot het bouwplan "De ELS II, zal ondertekend worden op 3 april. Volgens wethouder hans Waijers (CDA) zal met het appartementencomplex begonnen kunnen worden in week 37. Hiervoor wordt vrijstelling art 19 lid 2 aangevraagd en verleend. In februari zijn er bodemonderzoeken geweest. Er is sloopvergunning verleend voor de losse gebouwen op de Els ll. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Het is 25 jaar geleden dat de directie van Pepping verzocht werd het terrein te ontruimen en gereed te maken voor nieuwbouw.
Labels: Pepping


