Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, september 17, 2007

Genieten "de Levensgenieters" nog na?

Kaatsheuvel - Hoe trots waren ze. Het koor "de Levensgenieters", dat tijdens de campagne van Rita Verdonk haar een aubade bracht. Een bewijs dat Verdonk goed lag bij het gewone volk. De beelden gingen heel Nederland over. Wat rest zijn alleen mooie herrinneringen aan een avond dat het koor voor Verdonk mocht zingen. Nu, enkele maanden later gooit de VVD fractie haar eruit, want het braafste jongejte van de klas moet winnen. Een scheurtje in de VVD? Welnee, Mark zet het allemaal wel recht. Ik geef Rutten een half jaar. Dan is hij van het politieke toneel verdwenen en rest de Levensgenieters alleen nog een mooie herinnering.

Labels: