Lanen met bomen aanwinst voor Kaatsheuvel?
Kaatsheuvel - Een laan met bomen is een aanwinst voor kaatsheuvel. Het is een prachtig gezicht als de bomen in bloei staan. Er is echter een groot nadeel: de duiven. De bewoners vechten om een plaatje voor hun auto tussen de bomen. Want als je auto een uur onder een boom staan krijg je dit als resultaat:

Labels: poep
