Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, oktober 24, 2016

Francis: "Ik heb van elke minuut genoten"

KAATSHEUVEL - Winnaar van Heel Holland Bakt werd Francis Kuijk uit Kaatsheuvel net niet. Toch kijkt ze terug op een mooie tijd. ,,Geweldig ook hoe mensen hebben meegeleefd.”

Het scheelde maar een haartje, maar het dubbeltje viel voor Francis net de verkeerde kant op. Niet de door velen getipte Kaatsheuvelse, maar Annemarie Pronk won zondagavond het populaire bakprogramma van Omroep Max.


De spanning was te snijden in de finale. ,,Ik voel het nóg in mijn keel en maag”, zei Francis zondagavond. Ze vond het jammer, maar terecht dat Annemarie won. ,, Ik denk dat zij iets meer techniek heeft laten zien.”

Francis is het bakken nog niet beu en kijkt terug op ‘een ontzettend leuke tijd’. ,,Ik heb van elke minuut genoten.”