Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, februari 22, 2007

Kaatsheuvel Nieuws van Hans Bogaart

Na veel nadenken of ik verder zou gaan met politieke activiteiten ben ik definitief tot een besluit gekomen.
Na mijn deceptie met de P.v.d.A lokaal heb ik mijn voelhorens uitgestoken bij de SP;echter nadat ik een gesprek gehad heb met en aantal mensen van de SP heb ik de conclusie getrokken dat de SP niet de partij is waar ik mij in thuis voel.
Na alles nog eens op een rijtje gezet te hebben en goed overdacht te hebben heb ik weloverwogen de beslissing genomen om voor de partij voor de dieren te gaan werken.
Ik ben inmiddels lid van de partij voor de dieren en heb wat contacten gelegd.
Ik beoog om in 2010 klaar te zijn met een afdeling voor de partij voor de dieren in de gemeente Loon op Zand en heb eigenlijk geen twijfels of dat gaat lukken en wil dan meedoen met de verkiezingen voor de gemeenteraad.
Waarom ik geen twijfels heb of dat gaat lukken komt doordat ik tijdens het bezorgen van flyers voor de partij voor de dieren, bewoners van de gemeente Loon op Zand gesproken heb.
Als ik vroeg om lokale politieke aandacht ,kreeg ik dikwijls te horen van :dat interesseert mij niet.
Maar toen ik vertelde aandacht te vragen voor de partij voor de dieren (dieren en milieu) veranderde hun mening en wilde die mensen mijn verhaal aanhoren en wensten mij veel succes.
Ik heb die mensen verteld dat dieren en milieu niets te maken hebben met linkse of rechtse thema's en dat sprak die bewoners aan.
Jan dit is voorlopig een eerste aanzet tot het oprichten van een lokale afdeling vor de gemeente Loon op Zand.

Hartelijke groeten:

Hans Bogaard

Labels: