Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, januari 17, 2008

Opnieuw auto uit de bocht bij Efteling in Kaatsheuvel

Kaatsheuvel - Op de Europalaan nabij de ingang van de Efteling is woensdagavond opnieuw een auto uit de bocht gevlogen. Rond 21.00 uur reed een personenauto vanuit de richting van de autosnelweg in de bocht bij de ingang tegenover de Heikant rechtdoor. Na een bord dat aangeeft dat er een bocht is uit de grond gereden te hebben kwam de auto tegen een boom tot stilstand. Er vielen geen gewonden. De auto werd met forse schade door een takelbedrijf afgevoerd.
De bocht is in Kaatsheuvel intussen beroemd vanwege het aantal aanrijdingen de afgelopen jaren. Vanwege het aantal ongelukken plaatste de gemeente extra reflecterende borden en werden witte lijnen getrokken die de loop van de bocht benadrukken. Tot nu toe bieden die maatregelen amper soelaas.

BronL Brabants Dagblad RP

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dit laatste gevalletje toont maar weer eens duidelijk aan dat er met de weg weinig mis is, maar des te meer met de weggebruikers. Ik kom dagelijks diverse keren over die weg, maar ben nog nooit uit de bocht gevlogen. Gewoon een kwestie van het gaspedaal beheersen in mijn ogen.

18 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja juist ik ry elke dag van myn werk naar huis beetje gas terug
ps flits kast voor 50 meter voor de bocht

18 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb het ook al vaak gezegd,ik rij er ook zo vaak ik snap niet dat mensen daar de bocht uit kunnen vliegen,die rijden toch echt wel te hard dat kan toch niet anders!

18 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

als het nat is dan gebeuren er de meeste ongelukken.
Het asfalt is niet stroef genoeg denk ik doordat olie etc doordat er meestetijd door de meerderheid langzaam gereden wordt zodat wegdek niet schoongereden wordt. Zoab verzamelt alle rotzooi in de gaatjes en dan wordt het glad doordat die gaatjes verstopt raken.

19 januari, 2008  

Een reactie posten

<< Home