Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, februari 18, 2008

Brabanders zieker dan rest Nederland

De milde griepepidemie die momenteel huishoudt in Nederland, maakt meer slachtoffers in Brabant dan in de rest van Nederland. Het is niet bekend waardoor dat komt. Per 10.000 Nederlanders hebben er momenteel 6,4 griep. Daarmee is er sprake van een 'milde griepepidemie'. In Brabant is het beeld anders: hier hebben acht van de 10.000 inwoners griep. Volgens een woordvoerster van de GGD Hart voor Brabant vertoont de griep altijd verplaatsingen. "Het kan zijn dat er over een tijdje in het noorden meer mensen ziek zijn."

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En wat voor een griep,jezus heb een week op mijn bed gelegen,en toen ikw at was opgekanpt kreeg ik de buikgriep er weer achteraan.Ik ben nog nooit zo ziek geweest in mijn leven van de griep!
Ik denk dat het met carnaval te maken heeft,veel mensen in 1 ruimte,drinken van elaars glas tel de bacillen maar uit.

18 februari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

exuses voor de spelfouten.

18 februari, 2008  

Een reactie posten

<< Home