Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, oktober 17, 2009

Mededeling van de webmaster:

.
Het zal U niet ontgaan zijn dat begin deze week veel reacties verwijderd zijn en dat anoniem reageren niet meer mogelijk is.

Dit komt niet uit de lucht vallen. Veel mensen hebben zich geergerd aan anonieme reacties die toch personen hard raakte. Ook bleken reacties een dubbele bodem te hebben. Maandagavond kreeg ik van verschillende mensen het verzoek om mijn blog zo in te richten dat de mensen zich eerst moeten registreren. Aan dat verzoek heb ik voldaan. En na een week bloggen, moet ik zeggen dat het me goed bevalt. Ook al denken mensen daar anders over

2 Comments:

Blogger H.W.Bogaard said...

Hé Jan je hebt het wel ingewikkeld gemaakt,maar als het goed is dan zijn Mieke en ik (hans) er wel uit.
Ik vind het namenlijk wel belangrijk om af en toe te reaferen op de dames en heren poitici van de gemeente LOZ !

Groeten Hans en Mieke.

17 oktober, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hoi,
Ik vind het prima zo, wel vind ik het jammer dat de reacties die er al op stoneden zijn verdwenen
Ton

18 oktober, 2009  

Een reactie posten

<< Home