Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, juli 22, 2010

Klanten tevreden over dienstverlening ISD

HEUSDEN/LOON OP ZAND/WAALWIJK - De klanten van de ISD Midden-Langstraat zijn tevreden over de dienstverlening. Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek, dat onlangs in opdracht van de ISD werd gehouden door adviesbureau Stimulansz. De klanten belonen de ISD met een 7+ als rapportcijfer. Er zijn dus kansen om de dienstverlening verder te verbeteren. Met deze verbeteracties gaat de ISD op korte termijn aan de slag.

In totaal 1.082 ISD-klanten kregen de vragenlijsten van het klanttevredenheidsonderzoek toegestuurd. 239 personen stuurden de lijsten ingevuld retour. De respons is met 22,1 procent voldoende om betrouwbare conclusies te trekken. De klanten zijn het meest tevreden over de snelheid en stiptheid van de betaling van de uitkering, de snelheid van de werkwijze van de medewerkers, de wachttijden, de telefonische bereikbaarheid, de schriftelijke informatievoorziening, de duidelijkheid van de correspondentie en de reactietermijn op brieven en e-mail en de openingstijden van de ISD. De ISD scoort ook goed op de manier waarop de medewerkers met klanten omgaan. Zowel de tijd en aandacht die aan de klanten wordt besteed als de inzet, de behulpzaamheid, het nakomen van afspraken en het respecteren van de privacy wordt als goed beoordeeld.