Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, november 13, 2010

Dorpse uitstraling.

Kaatsheuvel - Het Bruisend Dorpshart en het kernwinkelgebied moet volgens de gemeente een dorpse uitstraling hebben. Ik vraag me af of deze winkelier in de Peperstraat dat wel goed begrepen heeft.......

3 Comments:

Blogger janijsel said...

ik ben gelukkig dat deze ondernemer deze bouwval heeft opgeknapt en er een videotheek begint,dit is snel handelen daar kan de gemeente een voorbeeld aan nemen.Dus ik vind de kritiek niet op zijn plaats want smaken van mensen verschillen[kleuren] en gelukkig kan dat in kaatsheuvel cq Nederland.

13 november, 2010  
Blogger H.W.Bogaard said...

Hoezo dorpse uitstraling hebben?
Het Bruisend Dorpshart en kernwinkelgebied ziet er uit als een oorlogsgebied wat touristen en diverse bewoners van de gem.LOZ voorlopig de komende jaren niet zullen bezoeken. En dat alles door de inventiviteit van B en W en gemeenteraad.

13 november, 2010  
Blogger maus said...

Ik vind het goed dat er nu juist een start is gemaakt met het aanpakken van het dorpshart. In de peperstraat/hoofdstraat zijn onlangs prachtige (winkel)panden opgeleverd. En ook het toekomstige bruisende dorpshart krijgt van mij een kans. Als het straks niets blijkt te zijn, dan zal ik me daar op dat moment over uitlaten. Meneer Bogaard, het lijkt alsof het college en de raad niets goed kunnen doen in uw ogen?

15 november, 2010  

Een reactie posten

<< Home