Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, augustus 26, 2007

Van Loon van DESK heeft nog veel werk

Kaatsheuvel - Vanmiddag eens weer ouderwets een middagje DESK, dat om de beker tegen Haarsteeg aantrad. Winnen met een nulletje of zeven, zeg ik zo tegen voorzitter Piet Henskens. Niets was minder waar. In de eerste helft overklaste de derdeklasser de hoofdklasser. In de tweede helft bracht trainer van Loon Ramstein. Die zorgde (in buitenspelpositie) met een schitterende omhaal voor de verlossende 1-0. DESK speelde zonder inspiratie en er stond geen team in het veld. DESK heeft nog twee geblesseerde spitsen achter de hand. Maar het zal hard werken worden voor Van Loon en de zijnen om mee te draaien in de hoofdklasse.

 
Posted by Picasa

Labels:

dinsdag, juni 19, 2007

Kaatsheuvel : Programma DESK1

1) Papendrecht - DESK
2) DESK - Baronie
3) Gemert - DESK
4) DESK - Schijndel
5) JVC Cuijk - DESK
6) DESK - EVV
7) OJC Rosmalen - DESK
8) DESK - Deurne
9) DESK - UNA
10) UDI - DESK
11) DESK - Dijkse Boys
12) Geldrop - DESK
13) DESK - Meersen
14) DESK - Papendrecht (15-12-2007)

Vanaf 26-1-2008 wordt het programma hervat met Baronie - DESK.

Labels:

zondag, juni 10, 2007

Presentatie selectie DESK

V.V. Desk presenteert op donderdag 21 juni a.s. vanaf 20.00 uur de nieuwe selectie voor het seizoen 2007-2008.

Openingswoord door René de Man, voorzitter Technische Commissie
Presentatie van de selecties 1, 2 en 3 door Ton Kieboom.
Intermezzo: De nieuwe kledinglijn DESK 1
Kees van Loon: Terugblik en doelstellingen nieuwe seizoen.

Labels:

maandag, april 30, 2007

Kaatsheuvel : film kampioenschap DESK

Labels:

DESK viert feest

Door Jan in ’t Groen

DESK is na drie behaalde kampioenschappen in vier jaar weer terug in de hoofdklasse. Afgelopen zondag werd het kampioenschap door een 0-2 overwinnen op het Drunense RKDVD behaald. Vooraf was trainer Cees van Loon optimistisch. “We gaan er vol op en proberen zo snel mogelijk een doelpunt te forceren. “Het wordt 0-2 voorspelde de succesvolle trainer vooraf. Voorzitter Piet Henskens was nog optimistischer. “Het wordt 0-3”. De voorzitter deed nog een opvallende uitspraak: “Nog één jaar en we spelen in de eerste divisie”, aldus de voorzitter die ook de buren nog even aanhaalde. “Als de RKC degradeert, en naar de eerste divisie gaan, dan is het onderlinge verschil erg klein”. Kees van Loon reageerde stoïcijnse op de woorden van de voorzitter. “Ik moet toegeven dat alles wat de voorzitter in de afgelopen jaren heeft geroepen wel is uitgekomen, maar dit gaat toch wel iets te ver”. Jelle Hakkert, die regelmatig bedankt werd door het koor van meegereisde supporters was blij met het behaalde kampioenschap:”Ik speel liever met Schijndel tegen DESK in de hoofdklasse, dan in de eerste klasse”. Volgens Ramstijn kan DESK gemakkelijk mee in de Hoofklasse. “Er hoeven geen speler bij te komen, maar we moeten wel mooie pakken krijgen”, aldus de aanjager van DESK. “Zolang ik bij DESK blijf voetballen blijven ze in de hoofdklasse:, klinkt het bescheiden. De verantwoordelijke bestuursleden René de Man en Ad van Beek verwachten dat DESK en goede speler wordt in de Hoofdklasse. “We eindigen in het linker rijtje”, aldus van Beek. “We gaan in elk geval een goede hoofdklasser te worden, dan zien we wel weer, aldus De Man, die samen met de technische commissie Kees van Loon naar DESK haalde en daar behoorlijk trots op zijn. De Man: “Het verlies van Hakkert is pijnlijk, maar we hopen dat toch op te kunnen vangen. Terwijl Kees van Loon op de schouders gaat spreekt Wethouder wim Aussems( Gemeentebelangen, sport) zijn waardering uit voor het bestuur en sponsors. “Dit is veel leuker dan al die rapporten lezen, dit is de werkvloer en dit is geweldig!”. Tiny Sulsters, verantwoordelijk voor de jeugdopleiding is realistisch. “Als wij elk jaar één jongen af kunnen leveren die met het eerste elftal, dan zijn we dik tevreden. Sulsters zelf heeft geen enkele ambitie om bij een B.V.O. de jeugdopleiding. “Ik heb zelf met DESK hoofdklasse gespeeld en we hebben hier een enorm potentieel aan jeugd”.

Labels:

zondag, april 29, 2007

Desk terug in hoofdklasse

Labels:

DESK KAMIOEN

DESK 1 is kamioen geworden van de eerste klaase . Het won met 0-2 in Drunen
Doelpunten en beelden van feest volgen

Labels:

woensdag, april 11, 2007

Jelle Hakkert naar Schijndel

Kaatsheuvel - DESK's topscorer Jelle Hakkert vertrekt naar Schijndel. Hij tekende een contract voor vijf jaar en komt in Schijndel zijn oud DESK-collega Peter Donders weer tegen, die volgend seizoen ook speelt voor de ploeg van Roger Schouwenaar. De laatste vier seizoenen speelde Jelle Hakkert voor DESK, nadat hij eerder ook al actief was voor DESK. Jelle is opgeleid in de DESK-jeugd en in zijn jeugdjaren al gescout door RKC en Willem II. Uiteindelijk zou hij zijn studie laten prevaleren boven een mogelijke kans bij RKC. Na een paar jaar in de DESK hoofdmacht gevoetbald te hebben vertrok hij naar Achilles Veen. Via wat omzwervingen (o.a. WVO) keerde hij terug bij DESK, Bron: Website DESK

Labels:

zondag, maart 04, 2007

Desk door overwinning (3-0) koploper







Labels: