Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, mei 29, 2007

Consequenties voor organisatie RKC na degradatie

Foto: Ad van Hasselt

Iedereen vraagt zich nu wel af of de spelers blijven, nu RKC naar de eerste divisie gaat, maar wat ik en anderen zich afvragen of er gesneden gaat worden in de organisatie? Dat is voor mij zeker zo belangrijk dan de grootverdieners.

Labels:

zondag, mei 27, 2007

Waalwijk huilt........... RKC gedegradeerd


VVV-Venlo 3 - RKC WAALWIJK 0
VVV promoveert naar de Eredivisie

Op de terugweg is de spelersbus op last van de politie bij een hotel stilgezet. Uit angst voor relletjes gaan de spelers en trainer NIET meer naar het stadion. Het zal nog lang onrustig zijn in Waalwijk......

Labels:

RKC heeft een regiofunctie


Kaatsheuvel / Waalwijk - Vanmorgen zijn er veel Kaatsheuvelnaren afgereisd vaar Venlo om de alles beslissende wedstrijd VVV-Venlo – RKC –Waalwijk te zien. Gisteren hoorde ik Martijn van Bijnen, die al vroeg met de supportersbus naar Venlo vertrokken is zeggen: “Het wordt feesten of huilen morgen.” RKC-Waalwijk dat 20 jaar onafgebroken in de eredivisie uitkomt moet normaal gesproken in de eredivisie kunnen blijven. Het hangt af van de inzet van de spelers. Als ze zo spelen als afgelopen donderdag is het ongetwijfeld vanavond feest in Waalwijk. Maar ook de Venlonaren maken zich op voor een feestje. De ploeg gaat ervan uit dat ze promoveren. Hopelijk kunnen we om 16.30 uur zeggen dat we volgend jaar naar RKC –Ajax kunnen. Het is aan Ad Passier en Mark Wotte om er een elftal neer te zetten het een écht RKC hart. En niet dat Oom Ben weer bij moet springen.

Labels:

donderdag, mei 17, 2007

Nieuws van de buren : RKC langs Dordrecht, VVV volgende tegenstander

Donderdag 17 mei 2007 - RKC Waalwijk heeft zich vanmiddag in de play-offs om promotie en degradatie ontdaan van FC Dordrecht. De Waalwijkers waren uiteindelijk in drie wedstrijden te sterk voor de Zuid-Hollanders. RKC won de derde en beslissende wedstrijd in Dordrecht met 3-0.

* Zouden de jongens van Passier en Wotte eindelijk wakker worden????

Labels: