
Kaatsheuvel / Waalwijk - Vanmorgen zijn er veel
Kaatsheuvelnaren afgereisd vaar Venlo om de alles beslissende wedstrijd VVV-Venlo – RKC –Waalwijk te zien. Gisteren hoorde ik Martijn van Bijnen, die al vroeg met de supportersbus naar Venlo vertrokken is zeggen: “Het wordt feesten of huilen morgen.” RKC-Waalwijk dat 20 jaar onafgebroken in de eredivisie uitkomt moet normaal gesproken in de eredivisie kunnen blijven. Het hangt af van de inzet van de spelers. Als ze zo spelen als afgelopen donderdag is het ongetwijfeld vanavond feest in Waalwijk. Maar ook de Venlonaren maken zich op voor een feestje. De ploeg gaat ervan uit dat ze promoveren. Hopelijk kunnen we om 16.30 uur zeggen dat we volgend jaar naar RKC –Ajax kunnen. Het is aan Ad Passier en Mark Wotte om er een elftal neer te zetten het een écht RKC hart. En niet dat Oom Ben weer bij moet springen.
Labels: RKC