Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, november 27, 2008

Bericht van gemeente inzake kliko's

Ingekomen

Ik kan U nog melden dat de mensen die als eerste hun nieuwe bakken gekregen hebben, dus o 17, 18 en 19 november, toegestaan wordt om straks in december ook vuilniszakken naast hun container te zetten. Die worden dan ook meegenomen. Dit om de hoogste nood te ledigen…

Gemeente Loon op Zand

26 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gemeente bestuur

ons is altijd geleerd bezind eer gij begint

hier beginnen ze vast en kijken dan wel eens hoe of wat

peter

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dat is toch nog nooit anders geweest.

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

het is 20.00 uur geweest
dus nog niks gebeurd als de deksel vervangen

en nu mogen ze gewoon aanbellen voor de nieuwe containers.

laat me niet voor zotje gebruiken

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kan iemand mij vertellen bij welke wijk de Gerard Davidstraat hoort, ik kan het namelijk niet vinden.

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

mijn deksel moest ook nog vervangen worden,vorige week donderdag zijn ze mij omgewisseld.
Mij werd verteld dat ze de week erop dus vandaag de deksel kwamen verwisselen,de ding heej heel de dag buiten gestaan en ze moeten nou nog komen,maar ik ben er nu klaar mee ze zien maar.

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

is een bezuiniging gerard

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

@ Gerard,
gerard davidstraat tja staat niet vermeld in het weekjournaal en
heb je het wel in de brief gelezen die je hebt gehad van de gemeente?
Ik denk ook niet net zoals de inwoners van de marktpoort die hun route ook kwijt zijn.

bel ff de gemeente 0416 289100 en laat je leiden naar je juiste persoon die je kan helpen. En vraag gelijk of ze je svp ook willen vergeten met de OZB svp.

Zucht alweer een rectificatie op het nieuws. het nieuwste nieuws , het recentste nieuws het laatste nieuws...
een grote Nachtmerrie........ het afval in de gemeente Loon op Zand
met dank aan ...

groet en sterkte van Jacky Smit
oppositie VVD fractievoorzitter
we hebben als oppositie zoveel vragen gesteld waar de coalitie hun mond dichthield. Ik weet het ook niet meer voor een val van dit kabinet hebben we echt meer stemmen nodig want we zijn in de minderheid dus

www.raadslid.web-log.nl

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gisteren de containers aan de straat gezet voor de 2e maal. Deksel vervangen van een container die ik eigenlijk wil vervangen door een kleinere. De duobak heb ik nog, was niet omgewisseld. Containers na 20.00 binnengezet en de servicetelefoon gebeld waar mij vriendelijk verteld werd hoe nu verder. Wat lopen mensen toch allemaal te panieken zeg. Er is een infonummer gecommuniceerd waar ze je precies kunnen vertellen hoe en wat.

28 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Echt niet bij de servicetelefoon hebben ze me 2 maal iets verteld dat niet gebeurd is Henk. En nu zien ze maar.Die meneer die ik aan de telefoon had snapte er zelf ook niets van

28 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vuilniszakken zetten naast de container.....
Zullen we net als vroeger dan gewoon weer alléén maar vuilniszakken gebruiken? Dat is tenminste duidelijk!

29 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En wat nu als ze afgelopen woensdag je oude duobak wel hebben ingenomen, je oude papiercontainer nog niet hebben omgebouwd naar restafvalcontainer en je nieuwe papiercontainer en nieuwe gft-container nog niet hebben geleverd?
Waar laat je je afval dan?

29 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een gedoe zeg..

Ook wij hebben nog een GFT container staan, hier in de straat heeft iedereen 'm maar weer binnen gehaald, we zien wel waar het schip strandt want van die polen wordt je ook niks wijzer, GEK HE?!

29 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja ik vroeg ook een pool iets ze konden nog geen antwoordt geven,stonden ze met de schouders omhoog,want ze verstaan je niet.En die bakken zijn volgens mij geen succes,ik heb nu al problemen met de papier bak moet karton wel in zon kleine stukjes snijden anders kan het er al nie in pfff,nou aan mij restafval bak heb ik ook nie genoeg,we zijn een huishouden van 4 personen dat red ik nie,maar ik durf nie goed een grotere aan te vragen want ze zeggen dat je der voor moet gaan betalen.maar goed als dat zo is denk dat de mensen veel gaan dumpen langs de straten,want nie iedereen kan naar de gemeente.En als je bij de gemeente komt kan je ook nog dik betalen.zo stonden we paar weklen geleden ook met een aanhanger we moesten 6 euro betalen en er komt een man aan en kon gewoon door geven die nog een grotere aanhanger als wij hadden en die hoeft niks te betalen,vindt het gewoon belachelijk
Ik vindt net als kliko's betreft hadden ze gewoon per brief of voorbeelden van de containers moeten laten zien,iok heb geen inzicht van de containers maar ik heb in de week zeker 5 zakken vol met restafval ik kan ze nie kwijt en zon smalle denk als er 3 inzitten dat ie vol is pfff

Ellende ze hadden het moeten laten hoe het was alleen een container der bij voor tuin afval maar die heb ik nie eens,alleen wat onkruid tussen me tegels,heb ik daar zon grote container voor pfff

30 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

nou de kliko's zijn hier nog steeds niet vervangen!!!

01 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het sprookje van kaatsheuvel

01 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

laat de raadsleden mee lopen bij het wisselen, die kunnen de mensen iets uitleggen wat ze zelf niet weten dus.

maar er wordt een sloot terbeschikkeng gesteld voor het afal

peter

01 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

@ 3 of 4e anoniem hierboven: Volgens mij heeft u het verkeerd begrepen. Die grote container (oude papiercontainer) is voor het restafval.

01 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig, vandaag toch de twee resterende containers gekregen en de restafval container gechipt en geleegd volgens planning. Eind goed al goed, toch??
Oh ja, de Gerard Davidstraat hoort bij wijk 4, gisteren een speciaal bericht in de bus gekregen, hoezo niet goed communiseren.

02 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En Gerard is je gft bak dan al gechipt?

02 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

T is weer ophaaldag geweest. Volgens nieuwe en oude schema. En nog steeds hebben wij de oude bakken.

02 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

en in de pieterbreugelstraat staan ook nog oude bakken.
en bij de verzamelcontainer staan alle nieuwe bakken gewoon op straat dus ,daar is de hele stoep afgesloten door alle nieuwe bakken


peter

03 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben blij met mijn nieuwe containers :)

03 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ach henk is weer blij

03 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ook de onze heeft nog steeds geen chip, staat al heel de week buiten.
Hopelijk komt de chip er nog in.
En als we straks per kilo moeten gaan betalen, krijgen we dan van de gemeente ook een slot erop??
de mijne stond leeg aan de straat voor een chip, maar was de volgende dag tot de nok toe gevuld (wel door een vreemde).
Beseffen ze wel dat niet iedereen aan de straat kan blijven staan om te zien wat er met je bak gebeurd.

super leuk plan die "k....bakken

03 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ies dè toch gezellig meej al die keteeners. Leuk item voor carnaval.

petra

04 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Inderdaad anoniem, ik ben weer blij. Je kunt je maar ergens druk om maken zeg.

04 december, 2008  

Een reactie posten

<< Home