Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, november 05, 2008

Maurice van Boxtel nieuwe voorzitter Pleinfestival



Kaatsheuvel – Kaatsheuvelnaar Maurice van Boxtel (39) is de nieuwe voorzitter van Stichting Pleinfestival. Hij volgt Bart Niesten op, die vier jaar de functie vervulde. “Het 25-jarig jubileum was grandioos. Er ligt voor mij dan ook een grote uitdaging om dit succes te evenaren en om zelfs nog een kwaliteitsslag te maken. Die uitdaging pak ik graag met beide handen aan”, aldus de nieuwe voorzitter. “In zijn rol als voorzitter wil Van Boxtel zich gaan richten op het verder uitbouwen van de professionaliteit van het driedaagse festival. “Ik ben ook voor vernieuwing. Komende jaren zal het bruisend dorpshart verwezenlijkt gaan worden, er ligt ook een taak om op zoek te gaan naar een alternatieve locatie voor het Pleinfestival”,aldus van Boxtel die namens de PvdA in de Loonse gemeenteraad zit.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ooww nee he nu word het pleinfestival. helemaal verneukt met die knakker

10 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En hij HAD het al zo druk, Maar goed, Baret Flohr, toekomstig hoofdredacteur van Het Weekjournaal, zal hem ongetwijfeld terzijde staan. Dat wordt lachuh.....

11 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hallo,

Ik ben ontzettend blij dat ik als voorzitter ben gevraagd van deze enthousiaste club. Ik heb er ontzettend veel zin in.

Groeten Maurice van Boxtel

P.s. mocht je het niet eens zijn met mijn manier van werken of denken, dan hoor ik dat graag, maar niet via een weblog met een anonieme reactie.

11 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zo is het maar net Maurice! Heel veel plezier en succes in jouw rol als voorzitter, gefeliciteerd

11 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Maurice gefeliciteerd,
en succes want het is een geweldige klus een evenement als dit organiseren en sturen.

@ laatste anoniem zo positief maar waarom dan toch anoniem?

12 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Goede stap. Proficiat met deze functie! Maurice, maak er iets moois (bruisends) van!

12 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik ken deze man van ver en dichtbij en ik kan je vertellen dat je echt een goede aan hem hebt. Hij luistert, is vernieuwend en slagvaardig. Maurice als je dit leest; heel veel succes met deze functie!!

Groetjes, Sahin

12 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Maurice,

Gefeliciteerd! Veel succes, maak er iets moois van!

Groeten,

Carin

12 november, 2008  

Een reactie posten

<< Home