Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, mei 15, 2011

Echt geen discotheek in het centrum van Kaatsheuvel!

Echt geen discotheek in het centrum van Kaatsheuvel!
Kaatsheuvel – Eerder deze week stond op internet te lezen dat er in het Bruisend Dorpshart een discotheek zou komen. Ik kan de lezer, en vooral de jeugd verzekeren dat die er niet komt. Het betrof hier een verzonnen verhaal (de vader is de wens van de gedachten) van een of meerdere jongeren.

Volgens mij is de stand van zaken momenteel zo dat niemand weet hoe het Bruisend Dorpshart er precies uit komt te zien. Volgens mij (maar ik kan er ook naast zitten) is het enige wat zeker doorgaat is de bouw van een nieuw gemeentehuis.
Door de problemen bij WSG is volgens mij zelfs de bouw van het carré op losse schroeven komen te staan. Over de invulling van de noordwand met cafe’s en horen we net als over de invulling van de brandweerkazerne niets meer.

Een paar weken heeft er een grote reclamezuil gestaan op de Nieuwe Markt. Die is onder toezicht van WSG weggehaald.

Misschien zullen we voor de bouwvak iets meer weten. Maar eerst moet de nota accommodatiebeleid door de raad. Of wethouder Aussems erin slaagt om de nota, die mede als basis dient voor het Bruisend Dorpshart valt nog te bezien.
Voorlopig is het dus afwachten.