Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, maart 14, 2012

Farley Kromodikoro van OJC naar DESK

Ervaren mannen in de as moeten straks de drijvende krachten worden in het proces DESK het verloren terrein te helpen herwinnen. De komst van een ervaren centrale verdediger is inmiddels ook in kannen en kruiken. Van OJC Rosmalen maakt Farley Kromodikoro (30) de overstap naar Kaatsheuvel. Eerder bereikte DESK overeenstemming met de dertigers Imdat Solmaz en Arie Eikelenboom. ...“Leeftijd is een getal. Ik ben fit en gemotiveerd, daar gaat het volgens mij om.”

In zes jaar tijd sprak manager sportfondsbedrijf Eikelenboom (33, foto) Ad van Seeters hooguit een paar keer. Maar de band die coach en speler hebben lijkt onlosmakelijk. Van Seeters nam de jonge en talentvolle Eikelenboom ooit vanuit Geertruidenberg mee naar SC Gastel en nadien naar Baronie. Daar waar Eikelenboom als ventje van amper twintig kampioenschappen op het hoogste amateurniveau meemaakte. “Een prachtige tijd, maar op een gegeven moment moest ik ook aan mijn maatschappelijke carrière denken en besloot lager te gaan voetballen. Bij mijn oude club Right Oh was dat geen succes, bij Oosterhout wel. In verhouding dan, want ik mijn achterhoofd heb ik altijd een snood plan verborgen gehouden. Ik wilde nog graag één keer knallen. Heel speciaal dat dit dan uitgerekend bij het DESK van Ad van Seeters gaat gebeuren.”