Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, april 05, 2007

Vervolg ontslag Marion Meier

Op haar weblog schrijft Jacky Smit:
Jeempie zeg. Om onpasselijk van te worden. Staat er in koeie letters in de krant het onderstaande bericht te lezen. Dat het in de krant staat is niet erg. Nieuws is immers nieuws maar het gegeven dat de raad vanavond vertrouwelijk bijgepraat zou worden in een half uurtje voorafgaande aan de raadsbijeenkomst over ontwikkelingen omtrent Triangel heeft volgens mij geen enkele zin meer nu de voorzitter van de Raad van Toezicht van deze stichting het college van B en W verantwoordelijk houdt voor het ontslag.

commentaar Kaatsheuvel
Vreemd dat de gemeenteraad in een besloten vergadering bijeenkomst. Bij de krant en bij de burger is nier niets van bekend. Het zal natuurlijk gaan over Triangel en het ontslag van Marion Meijer, en als het over personen gaat kan ik me indenken dat het vertrouwelijk behandeld wordt. Maar.... het is niet vertrouwelijk meer. Wethouder Aussems kad hunnen bevroeden dat na afgifte van een persbericht wij de directeur van Triangel om een reactie zouden vragen. Ik kreeg een paniekerige telefoniste aan de lijn die me doorverwees. Het geheim was daarna geen geheim meer. Maion Meijer voelt zich geschoffeerd. "Alleen mensen die iets gestolen of verduisterd hebben worden op non actief gesteld".

Labels: