Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, november 16, 2008

Weer vernielingen in Kaatsheuvel

Kaatsheuvel – In de nacht van zaterdag op zondag zijn op en rond het marktplein na 04.00 uur flinke vernielingen aangericht. Dranghekken die gereedstonden voor de Sinterklaasintocht moesten het ontgelden. Sommige hekken zaten gewoon om bomen gekruld. Verder werden fietsen op het plein gegooid. Buurtbewoners belde de politie. Toen die ter plaatse kwam waren de vogels gevlogen. De politie heeft de zaak in handen.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo gaat het ieder weekend, alleen zijn het meestal ons auto's die de klos zijn.
Dan zien we de politie niet.

16 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Sorry hoor,maar die vernielingen gebeuren in heel Kaatsheuvel op ieder moment en niet alleen maar in het weekend en ook niet alleen maar op die bewuste plaats(en).

17 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hebben die vernielers geen leven???

17 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik mis onder dit soort berichten altijd de comments van die mensen die steeds blijven roepen: "de hangjeugd wordt steeds over 1 kam geschoren" of "jullie zijn toch ook jong geweest". Of de jongere die een tijdje geleden nog riep dat hij zo mishandeld was door een 'agent die vroeger gepest was'.
Toch typisch dat die mensen nu niets van zich laten horen.

18 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

nou bij deze speciaal voor u henk laat ik van me horen.

je moet inderdaad niet alle hang jeugd aankijken.

niet alle hangjeugd is zo, niet alle Marokkanen turken Surinamers enz enz zijn het zelfde.
ik vind het inderdaad erg kortzichtig als je alle hangjeugd nu even de schuld gaat geven terwijl iedereen donders goed weet dat er een paar rotte appels tussen zitten.
vroeger waren er ook van dat soort dingen.
kijk naar de groepen die altijd aan het knokken waren bijvoorbeeld het schooltje.

er word zo veel gedaan tegenwoordig voor de jeugd alleen staat ze er niet voor open.
als je ze uitnodigt om binnen te komen hangen dan gaan ze toch liever buiten zitten.
daar hebben ze hun eigen dingen die ze kunnen doen en niets te maken met ouders met autoritair gedrag.

en 4:00? ik fietste om 1 uur langs en toen zag ik ook al fietsen liggen maar dacht dat het van de jongens waren die daar zaten.

ze waren erg jong 14-15.
dus je weet het, het is verveling omdat zij niet weten wat er te doen is voor ze.
terwijl ze zelf iets opzetten gaan ze zich liever vervelen.

het is triest maar goed niet alle hangjeugd is zo.

ik zou zeggen jan kom een keer langs bij een groepje dat ik ken.
ze maken geen geweld houden het netjes en vernielen niks.
wat doen ze dan?
zitten en kletsen meer niet.

18 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Anoniem. Ja dan wil ik ff op het geen reageren wat hier boven staat.Het schooltje was het tuig van de richel toch.Dat is pas kortzichtig De stropdassen waren veel erger hoor maar ja wij hadden lang haar -Tattoos en leren kleren en de meiden waren toch snollen.

Nou hallo mijn kinderen worden met normen en waarde opgevoed en ik hoorde bij de vrijwilligers van t schooltje!!!!.

Je kunt inderdaad niet alles over een kam scheren.

18 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben blij dat je reageert.
ik was namelijk aan het wachten op deze reactie.

het schooltje werd toen de tijd over een kam geschoren.

en dat is dus mijn punt.
niet iedereen is het zelfde en aan de politie de taak om de rotte appels er uit te halen.
en dat is niet aan ons.

20 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou, als het steeds mijn auto was die steeds de klos was dan zou ik er toch echt zelf ook iets aan gaan doen. Wel eerst de politie bellen, praten, maar als dat niet blijkt te werken: aanpakken. En schade verhalen op die jeugd.
Over het schooltje kan ik niet meepraten, dat is voor mijn tijd.

Tegen de anoniem die 'speciaal voor mij' een berichtje zette: ik denk dat we het met elkaar eens zijn. Mensen die iets doen wat niet mag moeten ergens op aangesproken worden, mensen die niets doen niet. Op deze site komen vaker voorbeelden langs van concrete overlast veroorzaakt door (enkele) hangjongeren. Daar wordt dan over gepraat. Er zijn mensen die het dan nodig vinden om te roepen: "je bent toch zelf ook jong geweest?"
Ik vind (en denk dat u het met me eens bent) dat een jonge leeftijd geen excuus is voor baldadig gedrag. Dus waar het om concrete incidenten gaat, mag de oorzaak benoemt worden. In dit geval inderdaad enkele rotte appels.

21 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

"de jeugd van tegenwoordig" FUCK OFF! als ge ammel is lekker naar oe eigen kekt! VAN JULLIE OUDEREN WORD K HELEMAAL GEK, JANKERS !.. DAN ZORG DAT ER IETS TE DOEN IS VOOR DE JONGEREN & GA NIET LIGGEN MAUWE. DOOR JULLIE WORD ALLES GESLOTEN ZOALS ONS CAFE ETC. GEK HE DAT ZE DAN OP STRAAT ROND GAAN HANGEN, MAFKEZEN !. DAN MOTTE ZONNE GROTE VENT ZEN EN UNNE X NAAR ZE TOEGAAN..MAFKEES

21 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Iedereen mag van mij op straat rondhangen, zolang ze zich maar gedragen.
En sinds wanneer is 'ons cafe' dicht?

24 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Henk,
Die anoniem bedoelt denk ik het café van wijlen Jan Smit.
groet Jacky

25 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

henk de internet hooligan ga in sprang wonen ofzo dan heb je da gekanker ammel nie

27 november, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Joowh, botte dingen in KH centrum..

02 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ALLES NAAR DE KANKER HELEMAAL NAAR DE KANKER !!! AHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHA

YEEEESSSSSS



KENKER KENKER CANCER CANCER

13 december, 2008  
Anonymous Anoniem said...

NEE XEG NIET DAT ONS CAFE DICHT IS! XEG DOOR MENSEN ZOALS JULLIE GAAN ZULKE DINGEN WEL GEBEUREN, MET DAT GEBEL NAAR DE POLITIE ENZ ENZ. HOU TOCH ONDERHAND EEN X OP MET DE HANGJEUGD DIT EN DAT. ER MOET GEWOON MEER GEDAAN WORDEN VOOR DE JEUGD ZOALS EEN JEUGDHONK OFZOIETS DERGELIJKS.

17 december, 2008  

Een reactie posten

<< Home