Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, juni 21, 2009

Spoor van vernieling door Kaatsheuvel

Vannacht is er weer een spoor van vernieling getrokken door Kaatsheuvel. Een vroege vogel maakte om 09.00 uur deze foto's en stuurde ze me toe. Je kunt je afvragen waar het naar toe moet. Er zijn nog meer foto's maar daar wordt je alleen maar naar van.


33 Comments:

Anonymous Joris said...

Kwam op zondag om 9 uur s'ochtends bij de bushalte en wist niet wat ik zag aan vernielingen , volgens mij zijn dit steeds dezelfde personen die het gemunt hebben op glazen bushokjes die schijnbaar een grote aantrekkingskracht hebben op deze vandalen, de vernielingen worden alleen steeds grootschaliger lijkt het wel , het lijkt me wel dat dit steeds de zelfde personen zijn die dit doen en heel veel mensen angst aanjagen want de vernielingen beperken zich niet alleen tot bushokjes ben ik bang , waarom wacht de politie deze vandalen s'nachts niet op ?

21 juni, 2009  
Anonymous Jan said...

Voor mij ook een raadsel!

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ja sorry belachelijk dat het hier naar toe moet gaan en jullie willen het een dorpshard maken
ik denk dat je beter alles van beton moet maken zo dat ze niks meer kunnen doen jammer dat het zo moet,ze moeten de daders maar is pakken en nooit meer vrij laten is toch belachelijk voor woorden,op de dag is er politie genoeg maar in het weekend moeten ze maar is meer aandacht besteden na 00.00

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zullen die ouders wel weten dat hun kinderen op straat zijn en dit soort vernielingen aanrichten .
Het zijn m.i kinderen en ik hoop dat ze snel gepakt worden en zo de ouders als eerste verantwoordelijke voor de kosten laten opdraaien en het liefst met terugwerkende kracht want ik vermoed dat het steeds dezelfde zijn.

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat je het de ouders niet altijd kwalijk mag nemen.
Je kunt je kids nog zo goed op voeden, als ze verkeerde vrienden krijgen kun je het mooi vergeten.

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik heb het al een keer eerder geroepen, er hangen toch bordjes met de melding camera toezicht"...
hangen er nu wel of geen camera's?
zoja, moet het toch niet moeilijk zijn of hangen die bordjes er voor jan met de korte achternaam als een soort schrikbeleid!

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Er hangen wel camera's, maar de daders moeten dan nog wel herkend worden.

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

laat ze toch alles lekker vernielen Het zullen wel dezelfde jongelui zijn die altijd en overal alles verpesten voor iedereen Dat zijn dus de sukkels van deze gemeente Ik denk dat ze het nog doen om op deze site te komen Ik hoop echt dat ze gepakt worden en alle maar dan ook alle schade op en verhaald wordt Maarja zulke losers zullen altijd blijven rondlopen

21 juni, 2009  
Anonymous jan said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

21 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

mij schrikt da niet af als ik ze herken dan zal ik dat ook zeker zeggen. al zijn het de grootste stukken tuig en al is hun pappie al capone

22 juni, 2009  
Anonymous Henk said...

Gewoon die foto's online knallen als ze duidelijk iets gedaan hebben. Die mensen verdienen het om aan de schandpaal genageld te worden. Kaatsheuvel is een klein dorp, er is echt wel iemand die ze herkent.

22 juni, 2009  
Anonymous Jacky Smit said...

Henk,
en dat online knallen dat kan dus niet zomaar.

Jacky

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

@ Jacky

Zeer logisch Jacky, dat knallen door die ruiten kan dus wel zomaar?

Roy

22 juni, 2009  
Anonymous Henk said...

@Roy

Jij moet je maar eens in de wetgeving gaan verdiepen, dan snap je het misschien ooit eens .

22 juni, 2009  
Anonymous Jacky Smit said...

@ Roy,
Natuurlijk kan dat knallen door die ruiten niet zomaar.
Echter de wetgeving en daar heeft de "laatste Henk die reageert gelijk in is wel wat ingewikkelder.
Je mag niet zomaar die camerabeelden online knallen zonder toestemming. En wat jan zegt is ook waar niet iedereen, wil dan ook met naam en toenaam als getuige een verklaring afleggen. Je naam komt in het rapport te staan, dus de dader weet ook wie hem dan heeft aangegeven.
Het gemakkelijkste werkt het dus als de politie de daders zelf herkent op zo'n film.

22 juni, 2009  
Anonymous petra said...

"mij schrikt da niet af als ik ze herken dan zal ik dat ook zeker zeggen. al zijn het de grootste stukken tuig en al is hun pappie al capone"

Aan de persoon van deze hele stoere reactie hierboven...

Je durft je naam hier nog niet eens bekend te maken. Laat staan aan die jongens hahaha

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Verkeerde vrienden vind ik zo'n onzin term. Iedereen die zoiets uithaald kan door de andere kinderen uit de groep opgevat worden als een verkeerde vriend. Het ligt dus duidelijk wel aan de ouders

22 juni, 2009  
Blogger Kaatsheuvel said...

Je raakt over dit onderwerp niet uitgepraat. Daarom stel ik voor er een slotje op te gooien

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

@Henk

Voor zover mij bekend uit de WBP heeft het college BP een richtlijn uitgeschreven (Opsporingsberichtgeving) dat foto's gepubliceerd mogen worden als voor het misdrijf (want dat is vernieling) minimaal voorlopige hechtenis staat.
Dat laatste weet ik niet.

Roy

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

sJONGE SJONGE WAT EEN POSITIEVE BIJDRAGE WEER VAN DAT STELLETJE ONBEHOLPEN VVD-ERS UIT DE GEMEENTE LOON OP ZAND. STEL IN DE MAANDELIJKSE RAADSVERGADERING EENS DUIDELIJK WAT ER IN lOON OP ZAND AAN DE HAND IS EN LAAT JE NIET AFTROEVEN DOOR B EN W!!! JE ZOU OOK EENS MET JE OPPOSITIEGENOTEN OVERLEG KUNNEN PLEGEN. SUKKELS! EN IN 2010 WEER GEEN ZETEL ERBIJ!!

22 juni, 2009  
Blogger Kaatsheuvel said...

Hou het netjes aub

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ach man...leer Nederlands!

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

22 juni, 2009  
Anonymous Harry van den Coke said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

22 juni, 2009  
Anonymous Bertus said...

Ik vind het jammer dat deze vandalen zelden of nooit worden gepakt...
Kom op politie Maak tijd vrij voor een van Kaatsheuvels grootste ergernissen (Het vandalisme iedere week.).
Laat de ouders voor de kosten opdraaien en geef de daders hun gepaste straf ( bv mensen helpen in een revalidatie of zorgcentrum ).
En daders als jullie dit lezen...
Wat zijn jullie laf als je echt lef hebt wacht dan tot de politie komt en zeg dat ...kijk dit durven
wij ! maar nee hoor na een vernieling rent men hard weg... zwak hoor.

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Feit is dat het zooo simpel is deze daders op heterdaad te betrappen. De politie in Kaatsheuvel kijkt bij problemen graag de andere kant uit.
Wacht dat je om een paar keer zaterdagnacht een paar weken te surveilleren?

22 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

22 juni, 2009  
Anonymous Harry van den coke said...

snuiven

25 juni, 2009  
Anonymous Klaas said...

@ Harry van den coke

Sukkeltje zul je bedoelen, zielig figuur , ga ergens anders dom stoer doen jochie .

26 juni, 2009  
Anonymous Anoniem said...

zomaar berichten verwijder staat niks gemeen in begin dan nie aan een nieuwe discussie jongen jongen toch net een kleuterschool

27 juni, 2009  

Een reactie posten

<< Home