"Kaatsheuvel bruist"

Kaatsheuvel - "Kaatsheuvel bruist! Met deze woorden opende burgemeester Ria van Hoek-Martens zondag de kunstmarkt. En gelijk heeft ze. Als je ziet wat er allemaal georganiseerd wordt dan bruist Kaatsheuvel. Maar zeker ook het marktplein. Als je nagaat: het Pleinfestival met de taptoe, het Beachvolleybal, Koninginnedag, Stuntteam, Beachsoccer, Kunstmarkt, Sponsorloop, en de start van de hardloopwedstrijd. En zo kan ik wel een poosje doorgaan. Er valt van alles te beleven op het marktplein. Dus…….. vraag je jezelf af waarom zo’n gigantische investering nodig is om het dorpshart te laten bruisen. Juist ja, alleen de ontbrekende horeca moet er komen. En een programmaraad voor het marktplein. Dan zijn we klaar. In de winterdag water erop, en we hebben een mooie ijsbaan. Het gekke is trouwens dat tijdens al die activiteiten de politici nauwelijks hun gezicht laten zien. Een gemiste kans. Het is net wat de burgemeester zegt: “Kaatsheuvel bruist!”
Labels: burgemeester






