Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, september 23, 2007

Jelle Hakkert verliest met 2-0 van DESK



 
Posted by Picasa

Labels:

zondag, september 09, 2007

Desk verliest van Baronie

Kaatsheuvel - Desk heeft thuis verloren van Baronie. In de eerste helft waren de Bredanaren veel te sterk vaar de jongens van Desk, Toch wisten ze bij te blijven. De tweede helft gaf een evenwichtiger Desk te zien, Uiteindelijk scoorde de gasten in de 87 minuut de winnende treffen. Werk aan de winkel voor Cees van Loon, de trainer van Desk, want er moet gewoon een tandje bij willen ze kans maken in de Hoofdklasse

Overige uitslagen
Uno Animo- Gudok 5 -0
Noad- Berkdijk 0-0

Labels:

zondag, september 02, 2007

Desk wint met 2-3 van Papendrecht

Voor wedstrijdverslag zie:
http://www.vvdesk.nl/wedstrijdverslagen.html#DESK%201

Labels:

Berkdijk en Uno Animo delen de punten

Kaatsheuvel - Het amateurvoetbalseizoen begon afgelopen zondag meteen met een onvervalste derby. De nieuwe selectie van trainer Regi Essed van Berkdijk moest aantreden tegen een compleet nieuw elftal van trainer Holtes van Uno. Berkdijk probeerde druk te zetten, maar Loonse ploeg trok met een snelle balcirculatie het initiatief naar zich toe. De eerste kans was dan ook voor de gasten: In de 3e minuut kon Wouter Smeets uithalen, maar hij zag zijn schot ging net over het doel van doelman doel van Berkdijk gaan. Na drie corners op rij voor Uno kreeg Berkdijk de eerste grote kans. Bas Smulders schoot de bal snoeihard naast het doel van doelman Vrijsen. Uno had een optisch overwicht, maar verzuimde te scoren. Uitblinker en routinier Noud van Heijst had zijn verdediging prima staan en de opbouw van Uno was tot aan de 16 meter prima verzorgd. In de 21e minuut kreeg t Uno Animo een vrije trap. Noud van Heijst zag zijn inzet net naast het doel verdwijnen. Berkdijk vocht terug en zette. In de 35e minuut zette Berkdijk een aanval op over links. Vanaf de achterlijn werd de bal breed gelegd en Cengiz Kuru schoot op doel. Zijn schot ging via verdediger Mark van Laere in het doel: 1-0. In de 45e minuut werd een doelpunt van Uno nog afgekeurd wegens buitenspel. In de tweede helft kreeg Berkdijk meer vat op het spel van de jongkies van Uno. De verdediging stond beter en de Loonse spelers hadden meer moeite om snelle aanvallen op te zetten. In de 51e minuut kreeg Uno Animo een corner. De bal kwam terecht bij Ricardo van Gaal, die bij de tweede paal stond, maar net naast kopte. In de 57e minuut treuzelde Rob Couwenbeg van Berkdijk te lang. Hij zag zijn schot net naast gaan. In de 59e minuut wipte Joost de Jong de bal net over het doel van Berkdijk. Vijf minuten later was het wederom Couwenberg die met een diagonaal schot dichtbij bij de 2-0 was. Zijn de inzet rolde net voor langs. Uno Animo bleef aandringen, maar de gelijkmaker bleef uit, totdat Wouter Smeets in de 79e minuut een corner vanaf links nam De bal draaide het strafschopgebied in zonder iemand te raken belandde de bal in de rechterbovenhoek en stond de niet onverdiende de 1-1 op het bord.
 
Posted by Picasa

Labels:

zaterdag, september 01, 2007

Voetbalprogramma:

Papendrecht - Desk
Berkdijk- Uno Animo (streekderby)

Labels:

donderdag, juli 05, 2007

Hakkert en Netten in de prijzen


Kaatsheuvel - Vorige week is Dennis Netten (Kozakken Boys), gekozen als beste doelman van de hoofdklasse. Jelle Hakkert van DESK werd gekozen als beste spits van de eerste klasse. De Kliksport Awards werden vrijdag uitgereikt in Mariaheide.

Labels:

dinsdag, juni 12, 2007

Kaatsheuvel: Ton Verkeerk weer aan de slag

KAATSHEUVEL - Voormalig assistent-trainer Ton Verkerk van RKC Waalwijk gaat de keepers van de A-selectie van Excelsior trainen. Hij bereikte met voorzitter Simon Kelder van de Rotterdamse club overeenstemming over een contract voor een jaar.
Hij zal die functie combineren met zijn nieuwe baan als trainer van zaterdaghoofdklasser DOVO. Ook daar gaat hij voorlopig voor een jaar aan de slag.,,Zo blijf ik toch ook bij het voetbal op het allerhoogste niveau betrokken", zei Verkerk verheugd. ,,Ik zal zoveel mogelijk wedstrijden van Excelsior in de eredivisie bezoeken. Ik zal waarschijnlijk op de tribune plaatsnemen." Eerder hekelde Martin Jol het ontslag van Verkerk bij RKC die toen Wotte kwam moest vertrekken.

Labels:

zaterdag, mei 19, 2007

Open dag bij v.v. Berkdijk

Voetbalvereniging Berkdijk uit Kaatsheuvel houdt op zaterdag 26 mei een open dag. Voor de jongens is er een penaltybokaal te winnen. Verder zijn er massages en behendigheidsspellen. De meisjes kunnen tijdens een workshop een ketting of een armband leren maken. De open dag duurt van 10.30 tot 15.00 uur. Sportpark ‘De Kegelaer’ zit aan Baan 17 te Kaatsheuvel

Labels:

zondag, april 29, 2007

Historich kampioenschap PSV

Labels:

maandag, april 23, 2007

De doelpunten van DESK - WSC Klik links onder

Labels:

Nog één stap verwijderd van walhalla

Maandag 23 april 2007 - Kaatsheuvel - Na afloop van de eclatante zege op WSC (4-0) waren de spelers van DESK van plan om zoals gewoonlijk de kleedkamer op te zoeken. Maar trainer Kees van Loon dirigeerde zijn manschappen naar de harde kern, vlakbij de tribune
Lees hier het hele verhaal

http://www.brabantsdagblad.nl/amateurvoetbal_zo1c/article1341199.ece

Labels:

zondag, april 15, 2007

Desk wint, Uno gelijk en Berkdijk gestaakt.

Het Kaatsheuvelse Desk heeft een behoorlijke stap gezet richting kampioenschap. In Best wonnen de mannen van Kees van Loon met 1-2. Uno speelde gelijk. De wedstrijd Berkdijk - Gudok moest bij een stand van 0-2 gestaakt worden wegens het onwel worden van scheidsrecchter Klaus. De resterende 18 minuten worden dinsdagavond uitgespeeld.




Drie arrestaties tijdens voetbalwedstrijd
LOON OP ZAND: Een voetbalwedstrijd is zaterdagmiddag bij een vereniging aan de Klokkenlaan helemaal uit de hand gelopen. De scheidrechter, een 58-jarige man uit Sliedrecht, en een speler, een 18-jarige man uit Loon Op Zand, van de thuisclub werden door de coach en spelers van de bezoekende club mishandeld. De politie verrichte drie arrestaties.
In de slotfase van de wedstrijd, in de 38e minuut van de tweede helft, waarvan de tussenstand 0-0 was, kende de scheidsrechter een vrije trap toe aan de thuisclub. Uit de vrije trap kwam een doelpunt, terwijl op dat moment volgens de tegenpartij nog een geblesseerde speler binnen de lijnen werd verzorgd. De elftalleider rende na het toegekende doelpunt op de scheidrechter af, die echter bij zijn beslissing bleef. De coach sloeg daarop de scheidrechter tegen het gezicht. Ook een speler van hem gaf de scheidrechter een klap in het gezicht. Ook een 18-jarige speler van de thuisploeg werd mishandeld.Naast de elftalleider, een 35-jarige man uit Tiel, werden ook twee spelers van de bezoekende club aangehouden. Het gaat om een 17-jarige jongen en een 18-jarige jongeman eveneens uit Tiel. De politie heeft een aangifte van de scheidsrechter opgenomen en stelt een nader onderzoek in naar de incidenten.

Labels:

zondag, april 01, 2007

Winst voor VV Desk

Desk heeft vandaag, met de overwinning met 0-2 op Oss een grote stap gezet naar het kampioenschap en promotie naar de hoofdklasse. Berkdijk verloor op eigen terrein met 0-3 en Uno Animo kreeg thuis klop met 0-4


Een wedstrijdmoment uit Berkdijk - Waspik

Labels:

maandag, maart 26, 2007

DESK wint en neemt koppostitie over.

Het Kaatsheuvelse DESK heeft vandaag een grote stap gezet in de strijd om het kampioenschap. De Kaatsheuvelnaren wonnen thuis met 3-0 van Unitas. Ook Berkdijk won uit met 0-1. Uno Animo speelde gelijk.

Labels:

zondag, maart 11, 2007

Berkdijk pakt punt tegen Sarto



Kaatsheuvel – Berkdijk pakte afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Sarto een punt. De ploeg van trainer Nico van den Brink vierde het gelijkspel als ware het een overwinning. Berkdijk miste maar liefst zes basisspelers. “Om een compleet elftal te krijgen heb ik zelfs de barkeeper nog achter de bar vandaan moeten halen”, aldus Van den Brink, die trots was op “zijn” jongens. “Ze hebben keihard gewerkt en dit gelijkspel hebben ze dik verdiend”. Het venijn zat overigens in de staart. Bij een stand van 0-0 liet de scheidrechter na 90 minuten het scorebord stilzetten. “Er zijn zoveel blessurebehandelingen geweest, en ik bepaal zelf hoeveel blessuretijd ik bijtel”, aldus de scheidrechter die in de tweede helft 18 minuten bijtelde. De tweede helft duurde dan ook 63 minuten. De scheidrechter was trouwens coulant voor Sarto. In de eerste minuut haalde de doelman van de gasten een doorgebroken speler van Berkdijk onderuit. Donkerrood, zou je zeggen, maar volgens de lezing van de scheidrechter was de bal zelfs te ver weg om geel te geven”. De eerste helft die in het voorjaarszonnetje voortkabbelde leverde weinig spectaculair voetbal op. Berkdijk liet zich terugzakken en Sarto had niet het vermogen om door de goedstaande verdediging van Berkdijk te breken. Berkdijk begon rond de 64e minuut wat sterker te worden en kreeg ook kansen Zo mistte Piet van Andel tot twee maal een dot van een kans. Pas in de 97e minuur werd de wedstrijd opengebroken. Wim de Nijs kopte een voorzet van links snoeihard in: 0-1. De spelers van Sarto dachten een gewonnen wedstrijd gespeeld te hebben, maar rond de 105e minuut scoorde nestor Henri Oomen van dichtbij de verdiende 1-1. Volgens Van den Brink gaat Berkdijk nog voor een periodetitel. “Als ik over twee weken onder andere Smulders, Weijters, Zijlmans en Boutier weer erbij heb, en we weer in een normale opstelling spelen moet dat lukken”. Berkdijk is komende zondag vrij.

Labels:

zaterdag, maart 10, 2007

Wat is er met RKC aan de hand

Kaatsheuvel – De investering van Oom Ben, (Mandemakers) heeft zich nog niet uitbetaald. Vanavond lieten de Waalwijkers weer drie punten liggen in Heerenveen. Jammer van de fout van de doelman. Zou Ben ergens nog een buideltje hebben om RKC van de nacompetitie te redden, of moet daar weer een flink geldbedrag voor de club uitkomen. Ik zie het geesteskindje van Ome Ben nog niet degraderen, al drinkt hij nog steeds rustig een kopje koffie. Maandag een kopje koffie drinken met Ad Passier, de voorzitter van RKC om de strageie te bepalen, hoe in de ere-divisie te blijven, want een club van een rijke keukenmagnaat han toch niet in de eerste divisie voetballen?!

Labels:

zondag, februari 04, 2007

Gehavend Berkdijk te licht voor Uno Amino

Loon op Zand - Uno Animo heeft de derby tegen Berkdijk met 3-0 gewonnen. Berkdijk speelde sppr schorsingen en geblesseerden maarliest met zes invallers. Toch kon Uno in het begin van de wedstrijd geen vuist maken tegen de achterhoede van Berkdijk, waar Richard Netten en Patrick van Wanrooy niets weggaven. Al heel vroeg in de wedstrijd viel Uno Animo-spits Sladjan Coralic uit met een zweepslag. Rick van Loon mocht onder toeziend oog van vijn vader invallen. Pas in de 40e minuut viel de openingstreffer: Luuk Smits kwam opzetten over rechts. Hij verlegde de aanval naar links naar zijn broer Rick en liep zelf het strafschopgebied in. Hier kreeg hij de bal weer aangespeeld van Rick Smits en met een fraaie curve schoot Luuk Smits de 1-0 voor Uno Animo binnen. In de slotfase van de eerste helft kon Uno Animo de voorsprong nog vergroten: Emiel van Broekhoven kwam in het centrum opzetten en hij gaf een steekpass op Bas Bertens, die doorging naar de achterlijn en vanuit een moeilijke hoek de bal in de touwen schoot: 2-0. In de 87e minuut kreeg Rick van Loon de bal mee en ging zelf door. De zoon van..... tekende de 3-0 aan. Volgende week kan Uno de tweede plaats weer in gaan nemen.

Labels:

Uno - Berkdijk

Labels: